Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 511.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Вибір конкурентоспроможної форми маркетингового управління як складової організації стратегічного менеджменту підприємства та інтегрованих структур бізнесуПилипенко А. А.; Березовський К. М.; Березовский К. М.; Pylypenko A. A.; Berezovsky K. M.
2014Фінансові інвестиції як об’єкт бухгалтерського обліку підприємств: сутність та класифікаціяЛеонова Ю. О.; Махота А. В.; Leonova Y. O.; Makhota A. V.
2014Бухгалтерський облік та аналіз розрахунків з дебіторамиМахота А. В.; Леонова Ю. О.; Leonova Y. O.; Makhota A. V.; Леонова Ю. А.
2013Формування системи автоматичного управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Фартушняк О. В.; Цибулько Д. І.; Пасичник И. Ю.; Цыбулько Д. И.; Pasichnyk I. Y.; Fartushnyak O. V.; Tsybulko D. I.
2013Оценка эффективности маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью продукции машиностроительных предприятийПасічник І. Ю.; Pasichnyk I. Y.; Пасичник И. Ю.
2007Общее построение финансового и налогового учета дебиторской задолженности и ее оценкаФартушняк О. В.; Пасічник І. Ю.; Fartushnyak O. V.; Pasichnyk I. Y.; Пасичник И. Ю.
2008Некоторые аспекты отражения факторинговых операций в учетеФартушняк О. В.; Пасічник І. Ю.; Fartushnyak O. V.; Pasichnyk I. Y.; Пасичник И. Ю.
2003Визнання та оцінка фінансових інструментівФартушняк О. В.; Fartushnyak O. V.
2009Факторинг як засіб ліквідації неплатежівФартушняк О. В.; Fartushnyak O. V.
2015Організація інформаційної взаємодії в аудиторському процесіМултанівська Т. В.; Воінова Т. С.; Мултановская Т. В.; Воинова Т. С.; Multanivska T. V.; Voinova T. S.