Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33528
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПотрашкова Л. В.-
dc.date.accessioned2024-09-18T12:20:28Z-
dc.date.available2024-09-18T12:20:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПотрашкова Л. В. Модель зв'язку соціально відповідальної поведінки та соціального капіталу підприємства / Л. В. Потрашкова // Економіка розвитку. – № 3 (79). – С. 71-78.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33528-
dc.description.abstractОдним із виявів сучасної тенденції до гуманізації економіки є посилення вимог до діяльності підприємств: суспільство очікує від підприємств дотримання принципів соціальної відповідальності. Але рішення підприємства щодо реалізації таких принципів має бути обґрунтовано, і це потребує розуміння впливу соціально відповідальної поведінки на результати діяльності підприємства. Розроблено концептуальну модель причинно-наслідкового взаємозв'язку між соціальною відповідальністю, соціальним капіталом та результатами діяльності підприємства. Зроблено огляд різних підходів до трактування поняття соціального капіталу. Досліджено зміст поняття соціального капіталу підприємства (організації). На основі узагальнення матеріалів літературних джерел розкрито структуру соціального капіталу підприємства: соціальний капітал підприємства розподілено на зовнішній та внутрішній, а в зовнішньому соціальному капіталі виділено дві його форми, які розрізняють за рівнем особистісності: особистісну (персоналізовану, неформальну) та неособистісну (деперсоналізовану, формальну). Виділено базові складові частини зовнішнього соціального капіталу підприємства: довіру та лояльність стейкхолдерів. Під довірою стейкхолдерів до підприємства запропоновано розуміти їхні раціональні очікування щодо характеристик подальшої поведінки підприємства та благ, які підприємство буде пропонувати стейкхолдерам у подальшому. Запропоновано концептуальну дескриптивну модель взаємозв'язку між соціальною відповідальністю, соціальним капіталом та результатами діяльності підприємства. Запропонована модель демонструє базові складові частини зовнішнього деперсоналізованого соціального капіталу підприємства, їхній зв'язок зі складовими частинами соціально відповідальної поведінки підприємства, а також їхній вплив на рішення стейкхолдерів щодо подальшої взаємодії з підприємством (саме ці рішення визначають забезпеченість підприємства ресурсами та впливають на ефективність його роботи).ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectсоціальний капітал підприємстваru_RU
dc.subjectзовнішній деперсоналізований соціальний капітал підприємстваru_RU
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуru_RU
dc.subjectвідносини підприємства зі стейкхолдерамиru_RU
dc.subjectдовіра стейкхолдерівru_RU
dc.titleМодель зв'язку соціально відповідальної поведінки та соціального капіталу підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
потрашкова.pdf413,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.