Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСобіна К. В.-
dc.date.accessioned2014-02-06T13:47:18Z-
dc.date.available2014-02-06T13:47:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСобіна К.В. Теоретичні особливості організації маркетингової діяльності підприємства / К.В. Собіна // Управління розвитком. - 2013. - №22. - С. 159 - 160en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5086-
dc.description.abstractРозглянуто поняття маркетингової діяльності підприємства, його сутність та теоретичні особливості процесу організації маркетингової діяльності підприємства.en_US
dc.description.abstractРассмотрены понятие маркетинговой деятельности предприятия, его сущность и теоретические особенности организации маркетинговой деятельности предприятия.en_US
dc.description.abstractThe concept of marketing activity, its essence and theoretical aspects of organization of marketing activity of an enterprise are considered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectорганізація системи маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectорганізація маркетингової діяльностіen_US
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.14en_US
Розташовується у зібраннях:№ 22



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.