Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5216
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖгунова К. А.-
dc.contributor.authorZhgunova K. A.-
dc.date.accessioned2014-02-11T07:03:18Z-
dc.date.available2014-02-11T07:03:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЖгунова К.А. Забезпечення ефективності міжнародного маркетинг-менеджменту підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104"Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" / К.А. Жгунова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5216-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є комплекс маркетинг-менеджменту на підприємстві. Предметом дослідження є джерела підвищення ефективності маркетингового менеджменту. Розглядаються напрямки розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства.en_US
dc.description.abstractОбъектом исследования является комплекс маркетинг-менеджмента на предприятии. Предметом исследования являются источники повышения эффективности маркетингового менеджмента. Рассматриваются направления развития маркетинговой деятельности промышленного предприятия.en_US
dc.description.abstractThe object of the research is a marketing management complex at the enterprise. The subject of the research is sources of increasing the effectiveness of marketing management. In the research paper discusses development directions of marketing activity of industrial enterprises.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетинг-менеджментen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectефективність маркетингуen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectмеждународный маркетингen_US
dc.subjectэффективность маркетингаen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectmarketing effectivenessen_US
dc.titleЗабезпечення ефективності міжнародного маркетинг-менеджменту підприємстваen_US
dc.title.alternativeОбеспечение эффективности международного маркетинг-менеджмента предприятияen_US
dc.title.alternativeEnsuring the effectiveness of company’s international marketing managementen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Жгунова К.А..pdf130,63 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.