Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5250
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКрасильнікова О. І.-
dc.contributor.authorКрасильникова А. И.-
dc.contributor.authorKrasilnikova O. I.-
dc.date.accessioned2014-02-11T09:24:26Z-
dc.date.available2014-02-11T09:24:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКрасильнікова О.І. Вдосконалення збутової політики підприємства на міжнародному ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / О.І. Красильнікова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5250-
dc.description.abstractПредметом роботи є сутність збуту та збутової політики, форми оргінізації збутової політики, канали розподілу прордукції. Основні підходи фахівців щодо визначення сутності збутової політики підприємства на зовнішньому ринку.en_US
dc.description.abstractПредметом работы является сущность сбыта и сбытовой политики, формы организации сбытовой политики, каналы распределения продукции. Основные подходы специалистов по поводу определения сущности сбытовой политики предприятия на внешнем рынке.en_US
dc.description.abstractSubject of work is the essence of sale and marketing policy, a form of an orgagization of marketing policy, channels of distribution of production. The main approaches of experts in an occasion of definition of essence of marketing policy of the enterprise in a foreign market.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectканали розподілуen_US
dc.subjectпрямий експортen_US
dc.subjectнепрямий експортen_US
dc.subjectформи збутуen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectсбытen_US
dc.subjectсбытовая политикаen_US
dc.subjectканалы распределенияen_US
dc.subjectпрямой экспортen_US
dc.subjectкосвенный экспортen_US
dc.subjectформы сбытаen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectsaleen_US
dc.subjectmarketing policyen_US
dc.subjectdistribution channelsen_US
dc.subjectdirect exporten_US
dc.subjectindirect exporten_US
dc.subjectsale formsen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleВдосконалення збутової політики підприємства на міжнародному ринкуen_US
dc.title.alternativeСовершенствование сбытовой политики предприятия на международном рынкеen_US
dc.title.alternativeImproving distribution policy of the enterprise in the international marketen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.