Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5301
Назва: Маркетинг банківських інновацій
Автори: Горбачова Н. П.
Теми: маркетинг
інновації
банківська діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Горбачова Н. П. Маркетинг банківських інновацій / Н. П. Горбачова // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 67 - 69
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність інновацій та необхідність їх упровадження в банківську діяльність як інструменту підвищення конкурентоспроможності банківської установи на ринку банківських послуг.
The paper deals with the essence of innovation and the need for their implementation in banking as a tool for improving competitiveness of a banking establishment in the banking market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5301
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горбачова Н. П. Маркетинг банківських інновацій.pdf386,12 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.