Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/551
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛаріна К. В.-
dc.contributor.authorЛарина Е. В.-
dc.contributor.authorLarina K. V.-
dc.date.accessioned2012-05-31T08:01:05Z-
dc.date.available2012-05-31T08:01:05Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЛаріна К. В. Управління технічним переозброєнням підприємства на основі концепції маркетингу: автореф. дис. ... канд. екон. наук 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / К.В. Ларіна. - Х., 2008. - 22 с.en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/551-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спе-ціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економіч-ної діяльності). – Харківський національний економічний університет, Харків, 2008. Дисертація присвячена питанням, пов’язаним із розвитком науково-теоретичних положень, розробкою та обґрунтуванням методичних і практичних рекомендацій щодо управління технічним переозброєнням виробництва. Розкрито сутність понять «технічне переозброєння виробництва» та «організаційно-технічний рівень виробництва». З позиції системного підходу визначено складові системи управління технічним переозброєнням. Обґрунтовано роль стратегічного маркетингу в управлінні технічним переозброєнням та розкрито стратегічні й тактичні цілі технічного переозброєння виробництва. Запропоновано основні етапи процесу управління технічним переозброєнням, серед яких важливим є оцінка споживчої задоволеності та комплексна оцінка ОТРВ. На основі типових завдань технічного розвитку і ринкових можливостей розроблено методичний підхід до вибору варіантів технічного переозброєння. Запропоновано методичний підхід до комплексної оцінки ОТРВ на основі побудови таксономічного показника розвитку. Розроблено методичний підхід до вибору масштабів і напрямків технічного переозброєння на основі структурного моделювання та нейропрогнозування.en_US
dc.description.abstractDissertation is devoted to the questions related to perfection of scientific-theoretical positions, development and substantiation methodical and practical recommendations of technical reequipment management. Determination of concepts «technical reequipment» and «organization and technical level» are improved. The elements of technical reequipment management system’s based on system approach are determined. The role of strategic marketing in management of technical reequipment and strategic and tactic tar-gets of production’s technical reequipment are grounded. The model of process of techni-cal reequipment management with estimation of customer’s satisfaction is offered. The approach to choice of technical reequipment options based on a typical assignment of technical development and market possibilities is developed. The methodical approach to complex estimation of production’s technical level based on taxonomic method is offered. The methodical approach to searching for technical reequipment’s directions based on the structural equation models and prognosis with neural networks is grounded and developed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectтехнічне переозброєнняen_US
dc.subjectорганізаційно-технічний рівень виробництваen_US
dc.subjectсистема управління технічним переозброєннямen_US
dc.subjectстратегічний маркетингen_US
dc.subjectспоживча задоволеністьen_US
dc.subjectкомплексна оцінка ОТРВen_US
dc.subjectструктурне моделюванняen_US
dc.subjectтехническое перевооружениеen_US
dc.subjectтехническое перевооружениеen_US
dc.subjectсистема управления техническим перевооружениемen_US
dc.subjectстратегический маркетингen_US
dc.subjectпотребительская удовлетворенностьen_US
dc.subjectкомплексная оценка ОТУПen_US
dc.subjectструктурное моделированиеen_US
dc.subjecttechnical reequipmenten_US
dc.subjecttechnical level of productionen_US
dc.subjecttechnical reequipment management systemen_US
dc.subjectstrategic marketingen_US
dc.subjectcustomer’s satisfactionen_US
dc.subjectcomplex estimation of production’s technical levelen_US
dc.subjectstructural equation modelsen_US
dc.titleУправління технічним переозброєнням підприємства на основі концепції маркетингуen_US
dc.title.alternativeУправление техническим перевооружением предприятия на основе концепции маркетингаen_US
dc.title.alternativeManagement of technical reequipment of an enterprise based on the marketing conceptionen_US
dc.typeOtheren_US
dc.subject.udcУДК 658.58 (043.3)en_US
Располагается в коллекциях:2008 рік



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.