Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7238
Название: УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ РИНКОВИХ ПІДХОДІВ
Авторы: Сізова О. М.
Ключевые слова: ціна
ціноутворення
ринкова ціна
рівноважна ціна
методичний підхід
попит
відчутна цінність товару
Дата публикации: 2014
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Сізова О.М. Удосконалення методів ціноутворення на основі використання ринкових підходів / О.М. Сізова // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 14 - 16
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблему ціноутворення на пострадянському просторі. Досліджено сутність економічної категорії "ціна". Проаналізовано методи ціноутворення вітчизняних підприємств. Визначено переваги та недоліки різних методів. Викладено принципи ціноутворення на основі відчутної цінності товару.
Рассмотрена проблема ценообразования на постсоветском пространстве. Исследована сущность экономической категории "цена". Проанализированы методы ценообразования отечественных предприятий. Определены преимущества и недостатки различных методов. Изложены принципы ценообразования на основе ощущаемой ценности товара.
The problem of pricing at the post-Soviet space is considered. The economic category of price is examined. Pricing practices of domestic enterprises are analyzed. The advantages and disadvantages of different methods are determined. The principles of pricing on the basis of perceived value are set out.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7238
Располагается в коллекциях:№ 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сізова.pdf228,22 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.