Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7281
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗахарова О. В.-
dc.date.accessioned2014-08-07T07:47:57Z-
dc.date.available2014-08-07T07:47:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗахарова О.В. Використання інтернет-технологій у маркетингу та проблема забезпечення інформаційної безпеки / О.В. Захарова // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 46 - 48en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7281-
dc.description.abstractВизначено основні напрями і засоби використання Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств, а також вигоди, які отримуються користувачами в процесі використання можливостей мережі.en_US
dc.description.abstractОпределені основные направления и способы использования Интернета в маркетинговой деятельности предприятий, а также выгоды, которые извлекаются пользователями в процессе использования возможностей сетиen_US
dc.description.abstractThe main areas and means of using the Internet in the marketing activities of enterprises, as well as benefits derived by users from the use of the web resources were determined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectІнтернет-технологіїїen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectфункціональні напрямиen_US
dc.subjectweb-сторінкиen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectбезпека інформаціїen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ ТА ПРОБЛЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.131.17en_US
Располагается в коллекциях:№ 5-2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Захарова.pdf261,29 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.