Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеоненко А. О.-
dc.date.accessioned2014-08-07T08:14:57Z-
dc.date.available2014-08-07T08:14:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛеоненко А.О. Необхідність та роль маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах / А.О. Леоненко // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 55 - 57en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7285-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність та роль маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах. Розглянуто вплив маркетингових досліджень на діяльність суб’єктів господарювання у сучасних ринкових умовах, а також алгоритм проведення маркетингових дослідженьen_US
dc.description.abstractОбоснована необходимость и роль маркетинговых исследований на отечественных предприятиях. Рассмотрено влияние маркетинговых исследований на деятельность субъектов хозяйствования в современных рыночных условиях, а также алгоритм проведения маркетинговых исследований.en_US
dc.description.abstractThe article substantiates the necessity and role of marketing research at national enterprises. The influence of market research activities on businesses in the current market economy and the algorithm of marketing research was studieden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectалгоритм проведенняen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectконкурентна боротьбаen_US
dc.titleНЕОБХІДНІСТЬ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.8:005.52en_US
Appears in Collections:№ 5-2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Леоненко.pdf278,7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.