Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7385
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкібіна К. К.-
dc.date.accessioned2014-08-22T06:46:24Z-
dc.date.available2014-08-22T06:46:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСкібіна К.К. Аспекти створення успішного бренда / К.К. Скібіна // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 60 - 62en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7385-
dc.description.abstractРозкрито сутність поняття "бренд". Висвітлено відмінності між брендом та товарною маркою. Виділено такі основні аспекти створення успішного бренда, як: назва, реклама, загальне враження покупців, маркетингові комунікаціїen_US
dc.description.abstractРаскрыта сущность понятия "бренд". Освещены отличия между брендом и товарной маркой. Выделены такие основные аспекты создания успешного бренда, как: название, реклама, общее впечатление покупателей, маркетинговые коммуникации.en_US
dc.description.abstractThe essence of the concept "brand" has been disclosed. The differences between brand and trade mark have been examined. The main aspects of making a successful brand, such as the name, the advertisement, the general impression of the customers, marketing communications have been singled out.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectторгівельна маркаen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectринокen_US
dc.titleАСПЕКТИ СТВОРЕННЯ УСПІШНОГО БРЕНДАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.127en_US
Appears in Collections:№ 5-2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скібіна.pdf239,08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.