Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 17 (час пошуку: 0.03 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського рівня)Гронь О. В.
2020Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2021Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємстваПетряєва З. Ф.
2021Використання стратегічного маркетингового інструментарію в межах торговельного співробітництваПтащенко О. В.; Куценко К. І.
2012Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит " денної форми навчанняМішин О. Ю.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 071 “Облік і оподаткування” першого (бакалаврського) рівняМішин О. Ю.; Савенко К. С.
2017Маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" першого (бакалаврського) рівняМоскаленко Н. О.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" усіх форм навчанняМоскаленко Н. О.
2019Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов трансформаційної економікиКуценко К. І.
2019Інформаційні технології в маркетинговій діяльності промислових підприємствКуценко К. І.