Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
русский
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Факультет міжнародних відносин і журналістики
Кафедра міжнародних економічних відносин
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕВ)
Методичні матеріали (МЕВ)
Монографії (МЕВ)
Навчальні видання (МЕВ)
Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір (МЕВ)
Статті (МЕВ)
Статті студентів (МЕВ)
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тема
Дата випуску
Містить файл(и)
Дорівнює
Містить
Ідент.
Не дорівнює
Не містить
Не ідент.
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
Дата випуску
Містить файл(и)
Дорівнює
Містить
Ідент.
Не дорівнює
Не містить
Не ідент.
Результати 1-10 зі 17 (час пошуку: 0.03 секунди).
назад
1
2
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2019
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського рівня)
Гронь О. В.
2020
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2021
Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Петряєва З. Ф.
2021
Використання стратегічного маркетингового інструментарію в межах торговельного співробітництва
Птащенко О. В.
;
Куценко К. І.
2012
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит " денної форми навчання
Мішин О. Ю.
2018
Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 071 “Облік і оподаткування” першого (бакалаврського) рівня
Мішин О. Ю.
;
Савенко К. С.
2017
Маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" першого (бакалаврського) рівня
Москаленко Н. О.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" усіх форм навчання
Москаленко Н. О.
2019
Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов трансформаційної економіки
Куценко К. І.
2019
Інформаційні технології в маркетинговій діяльності промислових підприємств
Куценко К. І.
Розкриття
за авторами
5
Гронь О. В.
3
Куценко К. І.
3
Мішин О. Ю.
2
Москаленко Н. О.
2
Птащенко О. В.
1
Мішина С. В.
1
Петряєва З. Ф.
1
Савенко К. С.
1
Ус М. І.
1
Іващенко Г. А.
.
далі >
за темами
3
збут
3
міжнародний маркетинг
3
ринок
3
ціна
2
конкуренти
2
конкурентоспроможність
2
маркетинг-мікс
2
маркетингові інструменти
2
міжнародний ринок
2
позиціонування
.
далі >
за датою випуску
9
2020 - 2024
8
2012 - 2019
містить файли
17
true