Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8253
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДугінова І. О.-
dc.date.accessioned2014-12-25T09:22:28Z-
dc.date.available2014-12-25T09:22:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДугінова І.О. Про засоби активізації розумової діяльності адресата в рекламному тексті / І.О. Дугінова // Управління розвитком. - 2014. - №12. - С. 109 - 112en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8253-
dc.description.abstractРозглянуто фактори, що тісно пов'язані з окремими науковими дисциплінами, які допомагають рекламному зверненню набути ефективності та впливовості, викликати інтерес до рекламованого об'єкта у споживача.en_US
dc.description.abstractРассмотрены факторы, тесно связанные с отдельными научными дисциплинами, которые помогают рекламному обращению приобрести эффективность и влиятельность, вызвать интерес к рекламному объекту у потребителя.en_US
dc.description.abstractThe article covers the factors, closely associated with certain scientific disciplines, which help the advertisement compellation to gain effectiveness and influence, arouse consumer's interest in the advertisement's object.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectзасоби активізації розумової діяльності адресатаen_US
dc.titleПРО ЗАСОБИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АДРЕСАТА В РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.11en_US
Располагается в коллекциях:№ 12-2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дугінова.pdf263,07 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.