Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛазаренко К. А.-
dc.date.accessioned2015-02-19T11:11:53Z-
dc.date.available2015-02-19T11:11:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛазаренко К. А. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА / К. А. Лазаренко // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 38-40en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8412-
dc.description.abstractРозглянуто актуальність сегментування ринку для сучасних підприємств. Наведено визначення сегментування. Проаналізовано переваги та недоліки сучасних визначень та методів сегментування. Розглянуто рівні сегментації. Визначено критерії сегментації. Виділено найточніший та ефективніший метод сегментування.en_US
dc.description.abstractРассмотрена актуальность сегментации рынка для предприятия. Дано определение сегментации. Проанализированы преимущества и недостатки современных определений и методов сегментации. Рассмотрены уровни сегментации. Определены критерии сегментации. Выделен самый точный и эффективный метод сегментации.en_US
dc.description.abstractThe topicality of market segmentation for enterprises has been considered. A definition of market segmentation has been given. The advantages and disadvantages of modern definitions and methods of segmentation have been analyzed. The levels of segmentation have been reviewed. The criteria of market segmentation have been determined. The most accurate and effective method of segmentation has been picked out.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectсегментація ринкуen_US
dc.subjectмакросегментаціяen_US
dc.subjectмікросегментаціяen_US
dc.subjectметоди сегментаціїen_US
dc.subjectрівні сегментаціїen_US
dc.titleСЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.subject.udc658.8en_US
Appears in Collections:№ 15-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.