Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9250
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВензик Ю. О.-
dc.contributor.authorVenzik Y.O-
dc.date.accessioned2015-04-01T10:36:37Z-
dc.date.available2015-04-01T10:36:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВензик Ю.О. Удосконалення асортиментної політики як фактора міжнародної конкурентоспроможності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Ю.О. Вензик. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9250-
dc.description.abstractУ даній роботі розглядаються проблеми, з якими зіштовхуються підприємства при виході на зовнішній ринок, зокрема формування конкурентоспроможного асортименту. Досліджуються фактори, котрі впливають на вибір асортиментної політики на зовнішньому ринку на прикладі ПАТ «Південькабель». Метою даної роботи є формування асортиментної політики як фактора міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Основним напрямком дослідження є виявлення проблем функціонування підприємств на зарубіжному ринку та пошук їх вирішення.en_US
dc.description.abstractВ данной работе рассматриваются проблемы, с которыми сталкиваются предприятия при выходе на внешний рынок, в частности формирование конкурентоспособного ассортимента. Исследуются факторы, которые влияют на выбор ассортиментной политики на внешнем рынке на примере ОАО «Южкабель». Целью данной работы является формирование ассортиментной политики как фактора международной конкурентоспособности предприятия. Основным направлением исследования является выявление проблем функционирования предприятий на зарубежном рынке и поиск их решения.en_US
dc.description.abstractThis work considers the problems faced by enterprises during entering foreign markets, especially the formation of a competitive range of goods. The factors that influence on the choosing of assortment policy on the international market in the case of OJSC «Pivdenkabel» are being investigating. The purpose of this work is developing a competitive assortment policy as a factor of international competitiveness. The main direction of this research is detection the problems of the companies in foreign markets and finding their solution.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможністьen_US
dc.subjectасортиментна політикаen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectмеждународная конкурентоспособностьen_US
dc.subjectассортиментная политикаen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.subjectinternational competitivenessen_US
dc.subjectassortment policyen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.titleУдосконалення асортиментної політики як фактора міжнародної конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.title.alternativeСовершенствование ассортиментной политики как фактора международной конкурентоспособности предприятияen_US
dc.title.alternativeImproving the assortment policy as a factor in the international competitiveness of enterprisesen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.