Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9259
Title: Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства
Other Titles: Маркетинговый анализ внешних рынков в экспортной деятельности предприятия
Marketing analysis of foreign markets in enterprises export activities
Authors: Гриценко В. І.
Гриценко В. И.
Gritsenko V. I.
Keywords: маркетинговий аналіз
маркетингова стратегія
зовнішній ринок
маркетингові комунікації
реклама
асортиментна політика
просунення
маркетинговый анализ
маркетинговая стратегия
внешний рынок
маркетинговые коммуникации
ассортиментная политика
продвижение
marketing analysis
marketing strategy
foreign markets
marketing communications
advertising
assortment policy
promotion
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Гриценко В.І. Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / В.І. Гриценко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Abstract: Предметом исследования является теоретико-методологические и методические основы формирования системы маркетинговых исследований внешних рынков и выбора маркетинговой стратегии. Научная новизна исследования заключается в развитии и уточнении теоретических положений, разработке научно обоснованных рекомендаций по проведению маркетингового анализа внешнего рынка и разработки маркетинговой стратегии.
The object of the study is theoretical, methodological and methodical principles of forming the system of marketing research of foreign markets and choice of marketing strategy. Scientific novelty of the results is the development and refinement of theoretical positions, developing scientifically based recommendations on the marketing of foreign market analysis and marketing strategy development.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9259
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.