Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 2421-2430 из 2956.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Особливості використання мотиву патріотизму в українській рекламіСорокіна Г. В.; Шершень В. В.
2019Лінгвістична концепція і лінгвістична теорія у дискурсивному виміріПросяник О. П.
2020Елементи картини світу студентської молоді крізь призму мемівСтаркова Г. В.; Сорокіна Г. В.
2019“NEW POETRY” periodical and electronic edition of New York group authors as a source for forming and disseminating modern aesthetics of Ukrainian poetic spaceIvanova I. B.; Lysytska O.
2020Медіапроєкт «Накипіло» як успішний досвід розбудови незалежних ЗМІІванова І. Б.
2020Постачання щебню в окупований Севастополь з турецьких портів Гіресун та Ереглі (2020 рік)Яресько К. В.
2019Motives for using social networks (on the example of Facebook)Lysytsia N. M.; Byelikova Y. V.
2018Використання медіа-інструментарію для просування освітньої послугиПтащенко О. В.; Амєров Д. О.; Пащенко Т. І.
2018Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринкахПтащенко О. В.; Небилиця О. А.; Брусніцина Д. Е.
2018Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринкуПтащенко О. В.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.