Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-70 зі 395 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами підприємства сфери послугКожемякіна А. Д.
2020Формування соціально-відповідального маркетингу підприємстваПлеханова А. К.
2020Удосконалення маркетингової стратегії просування послуги підприємстваМаксимовська В. С.
2019Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послугТроян Н. Р.
2020Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продуктЛисиця Н. М.; Бєлікова Ю. В.
2020Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробниківРожко В. І.
2020Маркетинг партнерських відносин у ризик-орієнтованій системі накопичувального пенсійного забезпеченняУс М. І.
2020Підвищення якості надання освітніх послуг на основі соціального партнерстваУс М. І.
2012Дослідження стану економічної безпеки сучасної УкраїниЖлобінська Ю. В.; Жлобинская Ю. В.; Zhlobinska Y. V.
2012Економічна стійкість, як одна з головних умов забезпечення життєздатності суб’єкта господарювання у довгостроковій перспективіКраснощокова Ю. В.; Краснощекова Ю. В.; Krasnoschokova Y. V.