Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12 (час пошуку: 0.015 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2021Економіка підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2015Ілюстративний матеріал з навчальної дисципліни "Економіка і фінанси підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПритиченко Т. І.; Бихова О. М.; Олійник Т. В.; Притыченко Т. И.; Быхова Е. М.; Олейник Т. В.; Pritychenko T. I.; Bykhova O. M.; Oliinyk T. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Оцінка економічної ефективності інновацій" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняБорисенко М. А.; Borysenkо М. A.
2013Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Промисловий маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняБорисенко М. А.; Гронь О. В.; Борисенко М. А.; Гронь А. В.; Borysenkо М. A.; Gron O. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "РЕКЛАМНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняБєлікова Н. В.; Писаренко Г. О.; Беликова Н. В.; Писаренко Г. А.; Bielikova N. V.; Pisarenko G. O.
2021Інтернет-технології стимулювання продажівРожко В. І.
2009Привлекательность бизнес-предложений инвестиционных проектов: количественная оценкаЯстремская Е. Н.; Сигаева Т. Е.; Ястремська О. М.; Сігаєва Т. Є.; Iastremska O. M.; Sigaieva T. E.
2015Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Інвестування" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняОрлов П. А.; Рубан В. В.; Orlov P. A.; Ruban V. V.
2023Таргетована реклама в мережі instagram як сучасний інструмент digital-маркетингуНебилиця О. А.; Норіна С. О.