Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2020Управління витратами та прибутком: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2020Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємстваДзеніс В. О.; Ус М. І.
2016Планы семинарских занятий, практические задания и методические указания к их выполнению по учебной дисциплине "Управление затратами и прибылью" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПритыченко Т. И.; Лях И. С.; Притиченко Т. І.; Лях І. С.; Prytychenko T. I.; Liakh I. S.
2013Напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудівної галузіРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Управління витратами та прибутком" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняПритиченко Т. І.; Притыченко Т. И.; Prytychenko T. I.
2023Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервісиНебилиця О. А.
2024Інноваційні технології в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняХолодний Г. О.