Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 145.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014КОНТРОЛЬ ЯК ГОЛОВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇГога І. Г.
2014РЕВІЗІЯ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІШевченко М. С.
2014УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ ЗАПАСІВ У БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХКібкало А. С.
2014ЭКОНОМИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ В СИСТЕМЕ РЕАЛИЗАЦИИ ФУНКЦИЙ УПРАВЛЕНИЯБыстро В. В.
2018Контрольно-розподільні процедури управлінського обліку витрат підприємстваДзьобко І. П.; Дзебко И. П.; Dzobko I. P.
2016Проблеми бухгалтерського обліку виробничих запасів та напрямки його удосконаленняБезкоровайна Л. В.; Безкоровайная Л. В.; Bezkorovaina L. V.
2020Артдирекшн: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЧекштуріна В. М.
2020Культура та комунікація: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» другого (магістерського) рівняПросяник О. П.
2020Реклама та суспільство: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2019Медіа-планування : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняСтаркова Г. В.