Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 78.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Управління вибором нових ринків у зовнішньоекономічній діяльності підприємcтваПопова І. К.
2017Відмінності та розбіжності щодо пацієнта, споживача, клієнта медичних послуг.Пасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2014ОСОБЛИВОСТІ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХШинкаренко А. Д.
2014ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМИ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧАБистро В. В.
2014АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІВалєжна М. С.
2014МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА ТА НЕОБХІДНІСТЬПоловка К. О.
2014ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДАМИ КОЛІРНИХ МАНІПУЛЯЦІЙГолиш Т. І.
2014РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУАрхипова О. С.
2019Особенности развития экологического маркетинга на предприятиях УкраиныАстахова И. Э.; Астахова І. Е.; Astakhova I. E.
2018Захист майнових інтересів споживачів: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняАчкасова С. А.; Achkasova S. A.