Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 227.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Дослідження показників оцінювання інформаційних процесів управління промисловим підприємствомГрузіна І. А.; Щербак А. М.; Грузина И. А.; Gruzina I. A.; Shcherbak A. M.
2018Instagram как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2016Дистанційне навчання – частина інновацій в освітіПтащенко О. В.; Телишевська Л. І.; Птащенко А. В.; Телишевська Л. И.; Ptashchenko O. V.; Telishevska L. I.
2017Особливості маркетингу у КНРВеликий Ю. М.; Veliky Y. M.
2016Вплив інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємницької діяльностіПтащенко О. В.; Наумік-Гладка К. Г.; Птащенко А. В.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Ptashchenko O. V.; Naumik-Gladka K. G.
2016Робоча програма навчальної дисципліни «Інформатика і комп’ютерна техніка» для студентів спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія»Бережна О. Б.; Бережная Е. Б.; Berezhna O. B.
2017Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2015Інформаційне забезпечення розвитку експортного потенціалу компаніїПачковська Н. В.; Пачковская Н. В.; Pachkovska N. V.
2014ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ ЯК ОСНОВНА СКЛАДОВА ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВАМарунич А. В.
2014Формування інформаційного середовища функціонування та розвитку підприємстваМазоренко О. В.; Mazorenko O. V.