Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 152.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Удосконалення збутової стратегії підприємства з метою підвищення ефективності його роботи на зовнішньому ринкуБорщевська В. Д.; Борщевская В. Д.; Borshchevska V. D.
2016Маркетингове забезпечення функціонування підприємства на зовнішньому ринкуКравцов С. О.; Kravtsov S. A.
2016Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємстваСереда М. О.; Sereda M. O.
2016Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваМеретдурдиєва М.; Меретдурдыева М.; Meretdurdyeva М.
2016Формування системи міжнародних маркетингових комунікацій підприємстваВоргуль Т. В.; Vorgul T.
2016Маркетинговый подход в формировании конкурентных преимуществ предприятияАстахова И. Э.; Астахова І. Е.; Astakhova I. E.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2019Маркетинг промислового підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.
2018Менеджмент та маркетинг туризму: робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.; Aldoshyna M. V.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.