Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 14481-14490 из 17064.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Методичне забезпечення оцінювання інвестиційної привабливості підприємстваШевченко Д. Ю.; Shevchenko D. Y.
2019Исследование операций и методы оптимизации: методические рекомендации к практическим заданиям по разделу "Динамическое программирование" для иностранных студентов всех специальностей первого (бакалаврского) уровняШевченко А. К.; Жуков А. В.; Шевченко О. К.; Жуков А. В.; Shevchenko O. K.; Zhukov A. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Логістичний менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060107 "Логістика" всіх форм навчанняРуденко Г. Р.; Авраменко О. В.; Письмак В. О.; Шевченко І. В.; Руденко А. Г.; Авраменко Е. В.; Письмак В. А.; Шевченко И. В.; Rudenko A. G.; Avramenko E. V.; Pysmak V. O.; Shevchenko I. V.
2017Світовий досвід ефективного здійснення логістичних процесів на підприємствахШевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2017Світовий досвід ефективного здійснення логістичних процесів на підприємствахШевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2017Оцінка рівня розвитку державного фінансового аудиту виконання бюджетних програмШевченко І. О.; Шевченко И. А.; Shevchenko I. O.
2017Обґрунтування показників оцінки рівня розвитку державного фінансового аудита виконання бюджетних програмШевченко І. О.; Шевченко И. А.; Shevchenko I. O.
2018Методичний підхід до оцінки аудиторського ризику при проведенні державного фінансового аудиту виконання бюджетних програмШевченко І. О.; Шевченко И. А.; Shevchenko I. O.
2016Ребрендинг як елемент маркетингової стратегії на підприємстві.Шевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2016Ребрендинг як елемент маркетингової стратегії на підприємствіШевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.