Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 301-310 из 343.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Вибір конкурентоспроможної форми маркетингового управління як складової організації стратегічного менеджменту підприємства та інтегрованих структур бізнесуПилипенко А. А.; Березовський К. М.; Березовский К. М.; Pylypenko A. A.; Berezovsky K. M.
2017Особливості оцінки майна та майнових правВасильєв О. В.; Піддубна Л. І.; Єфремова Л. В.; Гіль С. Є.; Горобинська М. В.; Пилипенко С. М.; Алєйнікова Н. М.; Матющенко С. С.; Німкович A. І.; Ярош Ю. О.; Васильев А. В.; Поддубная Л. И.; Ефремова Л. В.; Гиль С. Е.; Горобинская М. В.; Пилипенко С. Н.; Алейникова Н. Н.; Матющенко С. С.; Нимкович А. И.; Ярош Ю. О.; Vasyliev O. V.; Piddubna L. I.; Iefremova L. V.; Hil S. Y.; Gorobynska M. V.; Pylypenko S. M.; Alieinikova N. M.; Matyushchenko S. S.; Nimkovych A. I.; Yarosh Y. O.
2016Підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства на основі стратегії диверсифікаціїРоманенко Г. О.; Романенко А. А.; Romanenko A. A.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка і фінанси підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПритиченко Т. І.; Бихова О. М.; Притыченко Т. И.; Быхова Е. М.; Prytychenko T. I.; Bykhova O. M.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка праці та соціально-трудові відносини" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняРожко В. І.; Писаренко Г. О.; Рожко В. И.; Писаренко Г. А.; Rozhko V. I.; Pisarenko G. O.
2014Методичні рекомендації до наскрізної програми практики для студентів спеціальності "Маркетинг" денної форми навчанняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.
2016Підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств через підвищення ефективності здійснення їх логістичних процесівРуденко Г. Р.; Руденко А. Р.; Rudenko H. R.
2015Оцінка конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринкахПолянська А. О.; Полянская А. А.; Polianska A. O.
2017Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємств електротехнічної галузі УкраїниСелезньова Є. С.; Селезнева Е. С.; Seleznova Y. S.
2017Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Селезньова К. В.; Ус М. И.; Селезнева К. В.; Us M. I.; Selezneva K. V.