Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 241-250 из 266.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговое ценообразование" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.; Гронь А. В.
2015Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговые коммуникации" для иностран¬ных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПрохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2012Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" денної форми навчанняТімонін О. М.; Ларіна К. В.; Тимонин А. М.; Ларина Е. В.; Timonin O. M.; Larina K. V.
2017Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Селезньова К. В.; Ус М. И.; Селезнева К. В.; Us M. I.; Selezneva K. V.
2018Management and Marketing of Tourism : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 242 "Tourism"Sushchenko O. A.; Naumik-Gladka K. G.; Aldoshyna M. V.; Сущенко О. А.; Наумік-Гладка К. Г.; Алдошина М. В.; Сущенко Е. А.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Алдошина М. В.
2014Удосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємстваСидорченко С. І.; Сидорченко С. И.; Sidorchenko S. I.
2013Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг інновацій" для студентів спеціальності 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності" денної форми навчанняТонєва К. В.; Тонева К. В.; Tonieva K. V.
2019Маркетинг промислового підприємства: методичні рекомендації до практичних завдань і самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.; Гронь А. В.; Тер-Карапетянц Ю. Н.; Gron O. V.; Ter-Karapetyants Y. M.
2015Дослідження маркетингу партнерських відносин в трансформаційній економіціКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Koval T. O.; Pоnomarenko O. O.