Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 333 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Оцінка та аналіз ефективності виробництва" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" денної форми навчанняКотлик А. В.; Гаврильченко О. В.; Кривобок К. В.; Котлик А. В.; Гаврильченко Е. В.; Кривобок Е. В.; Kotlyk A.; Havrylchenko O.; Kryvobok K.
2017Формування маркетингової стратегії у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваПлачинта О. А.; Плачинта А. А.; Plachynta O. A.
2017Формування стратегій експортного потенціалу підприємстваХалін О. С.; Халин А. С.; Khalin O. S.
2017Підвищення ефективності міжнародної економічної діяльності підприємстваСлєпченко П. В.; Слепченко П. В.; Sliepchenko P.
2017Формування стратегії розвитку експортного потенціалуГолованов О. О.; Голованов А. А.; Golovanov А.
2016Логіко-структурна модель управління трудовим потенціалом на підприємствіЛепетюха Н. В.; Прокопенко І. І.; Лепетюха Н. В.; Прокопенко И. И.; Lepetiukha N. V.; Prokopenko I. I.
2017Методичне забезпечення моніторингу фінансових результатів підприємства – суб'єкта зовнішньоекономічної діяльностіКозуб В. О.; Круглова О. А.; Козуб В. А.; Круглова Е. А.; Kozub V. А.; Kruhlova O. A.
2016Глосарій термінів з навчальної дисципліни "Фінансова математика" для студентів напряму підготовки 6.030502 "Економічна кібернетика" денної форми навчанняПанасенко О. В.; Прокопович С. В.; Panasenko O. V.; Prokopovych S. V.
2012Оцінка ефективності маркетингової діяльностіЖихарева К. І.
2012Методичні засади оцінки ефективності рекламиПальоха Т. М.