Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 46.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА ТА НЕОБХІДНІСТЬПоловка К. О.
2014ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВАШевчук А. Ю.
2014СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙКашкіна Ю. Є.
2014СПЕЦИФІКА ОСОБИСТИХ ПРОДАЖІВ ЯК ІНСТРУМЕНТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙСтепаненко А. В.
2014РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУАрхипова О. С.
2014МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА КАК ФАКТОР УСПЕШНОГО РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЯМарченко Е. Ю.
2014Управління міжнародною збутовою політикою підприємстваДехтяр С. І.; Дехтяр С. И.; Dehtyar S. I.
2014ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІКурса Р. В.
2014Сучасні тенденції та особливості розвитку рекламного ринку УкраїниВоргуль Т. В.
2014Аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та ефективність рекламної комунікаціїБесага П. О.