Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
русский
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Автореферати
Бібліотека ХНЕУ ім.С.Кузнеця
Документи університету
Звіти з наукових досліджень
Періодичні видання
Факультет економіки і права
Факультет інформаційних технологій
Факультет менеджменту і маркетингу
Факультет міжнародних відносин і журналістики
Факультет міжнародної економіки і підприємництва
Факультет підготовки іноземних громадян
Факультет фінансів і обліку
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тема
Дата випуску
Містить файл(и)
Дорівнює
Містить
Ідент.
Не дорівнює
Не містить
Не ідент.
Назва
Автор
Тема
Дата випуску
Містить файл(и)
Дорівнює
Містить
Ідент.
Не дорівнює
Не містить
Не ідент.
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
Дата випуску
Містить файл(и)
Дорівнює
Містить
Ідент.
Не дорівнює
Не містить
Не ідент.
Результати 111-120 зі 120 (час пошуку: 0.003 секунди).
назад
1
...
9
10
11
12
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2023
Цифрові маркетингові комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 “Підприємництво та торгівля” освітньої програми “Підприємництво, торгівля та біржова діяльінсть” першого (бакалаврського) рівня
Чупир О. М.
2023
Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервіси
Небилиця О. А.
2023
Аналіз сутності реклами та динаміки розвитку світового ринку рекламної діяльності
Короткова П. С.
2024
Позиціонування підприємств на міжнародних ринках
Іващенко Г. А.
2024
Психологічні аспекти маркетингу і реклами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Панчук А. С.
2024
Інноваційні технології в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Холодний Г. О.
2023
Робоча програма педагогічної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-наукової програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Гриневич Л. В.
;
Холодний Г. О.
2023
Іноземна мова: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Петренко В. О.
;
Погорєлова Т. Ю.
2023
Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня
Гронь О. В.
2023
Методологія міжнародного маркетингу, сучасний інструментарій: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівня
Гронь О. В.
Розкриття
за авторами
13
Небилиця О. А.
6
Гриневич Л. В.
6
Лисиця Н. М.
6
Родіонов С. О.
5
Алдошина М. В.
5
Рожко В. І.
5
Ус М. І.
5
Холодний Г. О.
4
Гронь О. В.
3
Афанасьєва О. М.
.
далі >
за темами
18
споживач
15
товар
14
комунікація
14
ціна
13
збут
11
управління
10
маркетингові дослідження
10
маркетингові комунікації
10
ринок
9
конкурентоспроможність
.
далі >
за датою випуску
41
2023
26
2020
25
2022
23
2021
5
2024
містить файли
120
true