Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 361.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Організаційно – економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльностіЛіповецька О. П.; Липовецкая А. П.; Lipovetskaya A. P.
2014Creation et integration du suivi des sites WEB a l’aide des outils web analytics afin d’optimiser les investissements dans le marketing numeriqueDacin A.; Дачин А.; Дачін А.
2014РОЛЬ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВАБаканов І. В.
2014CRM-СИСТЕМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО МАРКЕТИНГУСтепаненко Н. М.
2014АНАЛІЗ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ЦІНОВА ПОЛІТИКА"Литвиненко М. В.
2014РОЗВИТОК СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУПіскун О. О.
2014МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУБаличева Ю. І.
2013ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТРябик Г. Є.; Рябик А. Е.; Ryabyk G. Y.
2014НЕОБХІДНІСТЬ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХЛеоненко А. О.
2014МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУКоцко О. І.