Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 31.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012ПЛАН МАРКЕТИНГУ ЯК КІНЦЕВИЙ ДОКУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯЧижова О. В.
2013ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАСороквашина О. О.
2020Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2020Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2020Підвищення ефективності логісичних процесів за рахунок вдосконалення комунікативної політики підприємстваСігаєва Т. Є.; Остріков В. О.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2019Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємстваАстахова І. Е.; Шеноголець А. В.
2018Товарна політика та її роль у формуванні іміджу підприємстваКравець Т. В.
2021Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємстваПетряєва З. Ф.
2019Інформаційні технології в маркетинговій діяльності промислових підприємствКуценко К. І.