Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 245 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Сучасний маркетинг: аналіз і перспективи розвитку : наукове виданняОрлов П. А.; Лисиця Н. М.; Холодний Г. О.; Притиченко Т. І.; Косенков С. І.; Алдохіна Н. І.; Рожко В. І.; Птащенко О. В.; Бихова О. М.; Гронь О. В.; Рубан В. В.; Лях І. С.; Брусенко Н. В.; Орлов П. А.; Лисица Н. М.; Холодный Г. А.; Притыченко Т. И.; Косенков С. И.; Алдохина Н. И.; Рожко В. И.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Гронь А. В.; Рубан В. В.; Лях И. С.; Брусенко Н. В.; Orlov P.; Lysytsya N.; Holodnyi G.; Prytychenko T.; Kosenkov S.; Aldokhina N.; Rozhko V.; Ptashchenko O.; Bikhova O.; Gron O.; Ruban V.; Liakh I.; Brusenko N.
2017Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарюванняЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Кошарна В. В.; Птащенко Е. В.; Кошарная В. В.; Zyma O. G.; Ptashchenko O. V.; Kosharna V. V.
2017Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Селезньова К. В.; Ус М. И.; Селезнева К. В.; Us M.; Seleznova K.
2012Организация маркетинга на предприятииБуряк Е. А.
2012Оцінка ефективності маркетингової діяльностіЖихарева К. І.
2012Сущность и сравнительная характеристика концепций маркетингаШахзадян Ю. Г.
2012Выбор организационной структуры управления маркетинговой службойРукас А. Р.; Ларюхина И. А.
2012Эволюция маркетингаБлудова И. В.
2012ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІМасляк Т. А.
2012ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОНЦЕПЦІЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ, ОРІЄНТОВАНОЇ НА ДІТЕЙРябуха В. О.