Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 291-300 из 362.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Особливості маркетингової стратегії туристичного підприємстваПогуда Н. В.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2022Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.
2022Інформатика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУдовенко С. Г.; Затхей В. А.; Бринза Н. О.
2022Економіка та менеджмент бізнесу : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» першого (бакалаврського) рівняКривобок К. В.; Канова А. О.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняБойко Н. О.
2022Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»Веретенникова А. Б.; Каф’ян В. А.
2022Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стануНебилиця О. А.
2022Уточнення сутності поняття «маркетингова діяльність підприємства» в умовах кризиЗолотухіна А. О.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.