Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 351-360 из 362.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Управління ІТ-бізнесом : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 126 "Інформаційні системи та технології" освітньої програми "Інформаційні системи та технології" першого (бакалаврського) рівняВільхівська О. В.
2023Цифровий маркетинг в фінансовій сфері: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок" освітньої програми "Фінанси і кредит" першого (бакалаврського) рівняХолодна Ю. Є.
2023Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2023Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2023Цифрові маркетингові комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 “Підприємництво та торгівля” освітньої програми “Підприємництво, торгівля та біржова діяльінсть” першого (бакалаврського) рівняЧупир О. М.
2023Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервісиНебилиця О. А.
2023Аналіз сутності реклами та динаміки розвитку світового ринку рекламної діяльностіКороткова П. С.
2024Позиціонування підприємств на міжнародних ринкахІващенко Г. А.
2024Психологічні аспекти маркетингу і реклами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняПанчук А. С.
2024Інноваційні технології в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняХолодний Г. О.