Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 81-90 из 362.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Сущность и сравнительная характеристика концепций маркетингаШахзадян Ю. Г.
2012Выбор организационной структуры управления маркетинговой службойРукас А. Р.; Ларюхина И. А.
2012Эволюция маркетингаБлудова И. В.
2012ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІМасляк Т. А.
2012ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОНЦЕПЦІЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ, ОРІЄНТОВАНОЇ НА ДІТЕЙРябуха В. О.
2014Сучасні тенденції та особливості розвитку рекламного ринку УкраїниВоргуль Т. В.
2013ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАШевчук А. Ю.
2013РОЛЬ УПАКОВКИ В ПРИНЯТИИ РЕШЕНИЯ ПОКУПАТЕЛЕММиняйленко Е. А.; Никитченко М. В.
2013НАПРЯМ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІПогрібняк А. О.
2012Актуальність застосування інформаційних технологій в управлінні соціально-економічними системамиСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.