Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 545 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014ПЛАНУВАННЯ НОВОГО ТОВАРУЛобас Ю. С.
2014ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАЛизенкова П. Ю.
2013Збірник наукових праць студентів Франко-української програми підготовки магістрів МБА «Бізнес-інформатика», 2011 –2013-
2014СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НАФТОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДИКИ PEST-АНАЛІЗУБатуріна Д. М.
2014РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ПІДПРИЄМСТВАПідкопай М. О.
2014МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВЛитвишко Т. В.
2014Syllabus of the academic discipline "Entrepreneurship and Business Culture" for full-time students of training direction 6.140103 "Tourism"Lepeyko T.; Krivobok K.; Sorokina A.; Лепейко Т. І.; Кривобок К. В.; Сорокіна А. С.; Лепейко Т. И.; Сорокина А. С.
2016Соціально-відповідальний найм як пріоритетний напрям концепції управління персоналомКотляревська К. Ю.; Kotlyarevskaya K. Y.
2016Організація міжнародної рекламної діяльності підприємстваОсадчий А. В.; Osadchy A. V.
2016Формування конкурентної стратегії підприємства на зовнішньому ринкуКирноз Є. О.; Кирноз Е. О.; Kyrnoz Y. O.