Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-19 из 19.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Промисловий маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняБорисенко М. А.; Гронь О. В.; Борисенко М. А.; Гронь А. В.; Borysenkо М. A.; Gron O. V.
2013Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняКосенков С. І.; Косенков С. И.; Kosenkov S. I.
2017Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2017Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Ruban V. V.
2018Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2017Стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.
2023Планування маркетингової діяльності підприємстваСамойленко В. В.; Блудова Є. О.
2024Позиціонування підприємств на міжнародних ринкахІващенко Г. А.