Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 21.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Вибір стратегічних альтернатив щодо підвищення фінансового потенціалу підприємства [Електронний ресурс]Добринь С. В.
2017Технології оцінки ефективності конкурентних стратегійПолюхович М. В.; Poliukhovych M. V.; Полюхович М. В.
2017Стратегічний маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2017Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2017Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Ruban V. V.
2017Менеджмент у сфері послуг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.
2017Управління трудовими конфліктами в будівельних організаціяхНазарова Г. В.; Мохаммад К. Ф.; Назарова Г. В.; Мохаммад К. Ф.; Nazarova G. V.; Mohammad K. F.
2017Розвиток органічного виробництва як стратегічний імператив державної аграрної політикиЄрмоленко О. А.; Ермоленко А. А.; Yermolenko O. А.
2017Застосування стратегії пасивного захисту від загроз кадрової безпекиСеменченко А. В.; Семенченко А. В.; Semenchenko A. V.
2017Стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.