Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 31.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємстваПопов Р. О.; Попов Р. А.; Popov R. A.
2016Маркетинговый подход в формировании конкурентных преимуществ предприятияАстахова И. Э.; Астахова І. Е.; Astakhova I. E.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2017Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2014РОЗВИТОК СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУПіскун О. О.
2014НЕОБХІДНІСТЬ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХЛеоненко А. О.
2014МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУКоцко О. І.
2014СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ"Кандиба К. О.
2018Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2013НАПРЯМ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІПогрібняк А. О.