Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 22.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Маркетинговый подход в формировании конкурентных преимуществ предприятияАстахова И. Э.; Астахова І. Е.; Astakhova I. E.
2017Управління вибором нових ринків у зовнішньоекономічній діяльності підприємcтваПопова І. К.
2017Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2014СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ"Кандиба К. О.
2014УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВАВакульчук І. О.
2014УЗАГАЛЬНЕННЯ ОСНОВНИХ ТЕОРЕТИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ "КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ"Квітко С. О.
2017Розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємствМартіянова М. П.; Статівка К. О.
2012УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ У СУЧАСНИХ УМОВАХСмірнова К. А.
2012Проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств УкраїниНовобранець Є. С.
2012ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХЛітвінова Ю. О.