Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9 (час пошуку: 0.032 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Оцінка впливу використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства на фінансово-економічні результатиРодіонов С. О.
2019Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2018Cучасні інформаційні технології в умовах глобалізаціїРодіонов С. О.; Чепела В. В.
2020Інтернет-комунікації в системі маркетингуАфанасьєва О. М.; Родіонов С. О.; Кошарна В. В.
2023Сучасні напрями розвитку Інтернет-маркетингу в УкраїніРодіонов С. О.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний IT-менеджмент» першого (бакалаврського) рівняРодіонов С. О.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівняРодіонов С. О.
2021Можливості розвитку соціального підприємництва в УкраїніРодіонов С. О.; Вишнівський М. С.
2021Інтернет-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського рівня)Родіонов С. О.