Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 254 (Search time: 0.061 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІСітніков Ю. В.
2012СОВРЕМЕННЫЕ ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ КАК ИНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЙ СИСТЕМЫШаповал Т. А.
2012ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ КОНТРОЛІНГУ В ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАТропов О. В.
2013РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У НАДАННІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГНазаренко І. С.
2013ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ УЛОВКИ ВЛИЯНИЯ НА ПОКУПАТЕЛЕЙМартынова В. В.; Халимон М. В.
2013МАРКЕТИНГ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМЯхкінд В. П.; Яхкинд В. П.; Yakhkind V.
2014Управління міжнародною збутовою політикою підприємстваДехтяр С. І.; Дехтяр С. И.; Dehtyar S. I.
2014ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІКурса Р. В.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.140103 "Туризм" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I.
2002Особенности маркетинга торгово-посреднических услуг на рынках интеллектуального продуктаСавченко Н. Ф.; Солощук М. Н.; Савченко Н. Н.; Савченко М. Ф.; Солощук М. М.; Савченко М. М.; Savchenko N. F.; Soloschuk M. N.; Savchenko N. N.