Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 24 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Сучасні тенденції та особливості розвитку рекламного ринку УкраїниВоргуль Т. В.
2014Аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та ефективність рекламної комунікаціїБесага П. О.
2014Удосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємстваСидорченко С. І.; Сидорченко С. И.; Sidorchenko S.
2012УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ ПРОЦЕССА СОЗДАНИЯ РЕКЛАМЫВасильева Е. Г.
2012СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАКостенко Д. С.
2012УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ: СУТНІСТЬ, НЕОБХІДНІСТЬ, ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯНасєдкіна Ю. М.
2013ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДОВІРЧОГО МАРКЕТИНГУПисарева О. А.
2018Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Gron O. V.
2004Обеспечение выхода на рынок промышленной и интеллектуальной продукцииКрюк А. Г.; Браташевский А. Ю.; Дудко П. Д.; Браташевський О. Ю.; Kriuk A. G.; Bratashevsky A. Yu.; Dudko P. D.
2018Management and Marketing of Tourism : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 242 "Tourism"Sushchenko О.; Naumik-Gladka K.; Aldoshyna M.; Сущенко О. А.; Наумік-Гладка К. Г.; Алдошина М. В.; Сущенко Е. А.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Алдошина М. В.