Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 35 (час пошуку: 0.063 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Роль маркетингових досліджень в економіціСамойлова М. О.; Самойлова М. А.; Samoilova M. A.
2012Выбор организационной структуры управления маркетинговой службойРукас А. Р.; Ларюхина И. А.
2013РОЛЬ УПАКОВКИ В ПРИНЯТИИ РЕШЕНИЯ ПОКУПАТЕЛЕММиняйленко Е. А.; Никитченко М. В.
2013Товарная политика в маркетингеКиренкова В. М.
2012КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАДудка А. І.
2013ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАСороквашина О. О.
2016Шляхи пiдвищення конкурентоспроможностi пiдприємствХудяк В. О.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2018Маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняАфанасьєв М. В.; Панчук А. С.; Котельникова Ю. М.
2020Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.