Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 20 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.140103 "Туризм" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I.
2012Выбор организационной структуры управления маркетинговой службойРукас А. Р.; Ларюхина И. А.
2013РОЛЬ УПАКОВКИ В ПРИНЯТИИ РЕШЕНИЯ ПОКУПАТЕЛЕММиняйленко Е. А.; Никитченко М. В.
2013Товарная политика в маркетингеКиренкова В. М.
2012КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАДудка А. І.
2013ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАСороквашина О. О.
2016Шляхи пiдвищення конкурентоспроможностi пiдприємствХудяк В. О.; Худяк В. А.; Khudiak V. A.
2016Сутність та визначення економіки вражень на сучасному етапі розвитку економіки УкраїниБоярська М. О.; Боярская М. А.; Boiarska M.
2018Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V.
2017Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Ruban V. V.