Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 32.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІФайзулаєва К. А.; Файзулаева К. А.; Fayzulayeva K. А.
2012ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІСітніков Ю. В.
2012СОВРЕМЕННЫЕ ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ КАК ИНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЙ СИСТЕМЫШаповал Т. А.
2012ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ КОНТРОЛІНГУ В ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАТропов О. В.
2012Организация маркетинга на предприятииБуряк Е. А.
2012Оцінка ефективності маркетингової діяльностіЖихарева К. І.
2012Сущность и сравнительная характеристика концепций маркетингаШахзадян Ю. Г.
2012Выбор организационной структуры управления маркетинговой службойРукас А. Р.; Ларюхина И. А.
2012Эволюция маркетингаБлудова И. В.
2012ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІМасляк Т. А.