Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіціПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна Н. В.
2019Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Малигіна Є. Ю.
2019Аналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачамиПроскурніна Н. В.
2020Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформаціїПроскурніна Н. В.
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.