Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32577| Назва: | Особливості інституціональних блоків системи вищої освіти України в умовах економічної трансформації | 
| Автори: | Чернуха Т. С. | 
| Теми: | вища освіта інституціональні блоки компаративний аналіз структурна комплементарність функціональна комплементарність економічна трансформація соціокультурні чинники глобалізація  | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Видавництво: | ХНЕУ ім. С. Кузнеця | 
| Бібліографічний опис: | Чернуха Т. С. Особливості інституціональних блоків системи вищої освіти України в умовах економічної трансформації / Т. С. Чернуха // Управління розвитком. – 2019. – Т.17, № 3. – С. 54-67. | 
| Короткий огляд (реферат): | Проблеми впливу процесів інформатизації та глобалізації на всі складові економічної діяльності людини й, відповідно, на ґрунтовну та швидку зміну як вимог до освітньокваліфікаційних характеристик спеціалістів, задіяних у виробництві товарів та послуг в цілому, так і механізмів та інструментів надання самих освітніх послуг, зокрема, цілком справедливо знаходяться в центі уваги дослідників. Така структурна перебудова національної економіки зумовила необхідність суттєвої корекції української системи вищої освіти. В результаті дослідження розкрито вплив соціокультурних чинників на організацію інституціонального забезпечення українського освітнього простору. Виділено та розглянуто специфічні риси інституціональної структури системи вищої школи України. На основі компаративного підходу у статті представлено аналіз інституціональних блоків системи вищої освіти. Розкрито зміст перетворень в механізмах структурної та функціональної комплементарності інституціональних елементів системи вищої освіти України. А саме: розкрито забезпечення структурної комплементарності елементів інституціональної системи в сфері виробничих відносин, проаналізовано особливості інституціонального блоку фінансування, визначено специфіку інституціонального блоку корпоративного управління, розкрито зміст інституціонального блоку моделей виробництва, визначено особливості підготовки професорсько-викладацького складу ЗВО в межах інституціонального блоку «навчання, підготовка і підвищення кваліфікації». Удосконалено уявлення про трансформацію в процесі економічної глобалізації ролі та значення систем вищої освіти як ключового інструмента забезпечення входження національної економіки до Ядра, Протопериферії або Периферії (орієнтація на ретрансляцію знання) капіталістичної світ-системи. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32577 | 
| Розташовується у зібраннях: | № 3 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| чернуха.pdf | 545,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.