Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Теми цільова аудиторія
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 20 із 23
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2023
Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингу
Ус М.І.
2021
Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування бренду
Коломієць А. І.
;
Козлова І. М.
2022
Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторії
Павлюк М. О.
2024
Креативний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Гриневич Л.
2021
Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
;
Демченко Г. В.
2021
Маркетингові комунікації : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2021
Маркетингові комунікації. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2019
Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M. I.
2024
Необхідність врахування Ropo-ефекту для сучасного бізнесу
Небилиця О. А.
2025
Необхідність розроблення контент-стратегії для просування продуктів в інтернет-ресурсах
Каменська А. М.
;
Зима О. Г.
2016
Особенности разработки электронного учебника по биологии
Бондарь И. А.
;
Щербатова С. С.
;
Бондар І. О.
;
Щербатова С. С.
;
Bondar I. O.
;
Scherbatovа S. S.
2012
Планування рекламних комунікацій промислових підприємств
Можевенко Т. Ю.
;
Mozhevenko T. Y.
2018
Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Гронь О. В.
;
Gron O. V.
2017
Реклама в різноманітних мережах як сучасний маркетинговий інструмент
Панченко Т. І.
2024
Синергія онлайн- та офлайн - каналів просування -ключовий чинник розвитку бізнесу
Небилиця О. А.
2018
Системи керування вмістом (CMS) : робоча програма для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" першого (бакалаврського) рівня
Хорошевська І. О.
;
Хорошевская И. А.
;
Khoroshevska I. О.
2019
Сучасні технології комунікацій в міжнародному бізнесі
Гронь О. В.
;
Сатушева К. В.
2023
Таргетована реклама в мережі instagram як сучасний інструмент digital-маркетингу
Небилиця О. А.
;
Норіна С. О.
2012
Тенденції та перспективи розвитку брендингу в Україні
Шляхова Є. В.
2021
Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємства
Небилиця О. А.
;
Бондаренко К. С.