Перегляд зібрання за групою - Теми цільова аудиторія

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 23  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингуУс М.І.
2021Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування брендуКоломієць А. І.; Козлова І. М.
2022Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторіїПавлюк М. О.
2024Креативний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняГриневич Л.
2021Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.; Демченко Г. В.
2021Маркетингові комунікації : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2021Маркетингові комунікації. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2019Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M. I.
2024Необхідність врахування Ropo-ефекту для сучасного бізнесуНебилиця О. А.
2025Необхідність розроблення контент-стратегії для просування продуктів в інтернет-ресурсахКаменська А. М.; Зима О. Г.
2016Особенности разработки электронного учебника по биологииБондарь И. А.; Щербатова С. С.; Бондар І. О.; Щербатова С. С.; Bondar I. O.; Scherbatovа S. S.
2012Планування рекламних комунікацій промислових підприємствМожевенко Т. Ю.; Mozhevenko T. Y.
2018Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Gron O. V.
2017Реклама в різноманітних мережах як сучасний маркетинговий інструментПанченко Т. І.
2024Синергія онлайн- та офлайн - каналів просування -ключовий чинник розвитку бізнесуНебилиця О. А.
2018Системи керування вмістом (CMS) : робоча програма для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" першого (бакалаврського) рівняХорошевська І. О.; Хорошевская И. А.; Khoroshevska I. О.
2019Сучасні технології комунікацій в міжнародному бізнесіГронь О. В.; Сатушева К. В.
2023Таргетована реклама в мережі instagram як сучасний інструмент digital-маркетингуНебилиця О. А.; Норіна С. О.
2012Тенденції та перспективи розвитку брендингу в УкраїніШляхова Є. В.
2021Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємстваНебилиця О. А.; Бондаренко К. С.