Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Теми цінності
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 20 із 44
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2017
GENDER INEQUALITIES IN THE EDUCATIONAL SPACE
Lysytsya N. M.
;
Nagaivska D. Y.
;
Лисиця Н. М.
;
Нагаївська Д. Ю.
;
Лисица Н. М.
;
Нагаивская Д. Ю.
2016
Generational theory: value-oriented approach
Lepeyko T. I.
;
Blyznyuk T. P.
;
Лепейко Т. І.
;
Близнюк Т. П.
;
Лепейко Т. И.
2017
Аксіологічні засади сучасної філософії управління в умовах техногенної цивілізації
Жеребятнікова І. В.
2019
Антропо-онтологічний вимір дослідження соціальних конфліктів
Жеребятнікова І. В.
2019
Вплив культури на організацію систем вищої освіти в умовах глобалізації
Липов В. В.
;
Чернуха Т. С.
2024
Вплив сучасних медіапродуктів на цінності українського суспільства
Рубан Д. М.
2017
Вплив європейських цінностей та орієнтирів розвитку на бізнес-культуру
Чепелюк М. І.
2013
Громадянська культура як ціннісно-нормативна детермінанта формування громадянського суспільства
Жеребятнікова І. В.
2024
Детермінанти конкурентоспроможності ЗВО в інформаційному маркетингу
Лисиця Н. М.
2022
Етика комунікації працівників у соціальних мережах та її вплив на імідж компанії
Майстренко О. В.
;
Андрійченко Ж. О.
;
Близнюк Т. П.
2022
Корпоративна соціальна відповідальність: глобалізаційні впливи на підприємства України
Іпполітова І. Я.
;
Кулинич І. Е.
2024
Культурний код як основна засада формування цінностей нації
Невдачина А. С.
2017
Культурні та національні особливості в міжнародному аспекті діяльності організацій
Чепелюк М. І.
2024
Маркетинг взаємовідносин як стимул сталої діяльності ЗВО
Лисиця Н. М.
2024
Маркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Лисиця Н.
2024
Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня
Лисиця Н. М.
2025
Менеджмент вражень. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань, лабораторних і самостійних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент» другого (магістерського) рівня
Бєлікова Н. В.
;
Ястремська О. О.
2024
Менеджмент вражень: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент» другого (магістерського) рівня
Бєлікова Н.
;
Ястремська О.
2011
Моделювання терміносистеми для вивчення процедури формування інтелектуальних ресурсів працівника
Гринько В. Г.
2022
Моніторинг діяльності бізнес-структур та організацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Бізнес-статистика і аналітика» другого (магістерського) рівня
Аксьонова І. В.
;
Койнаш М. І.