Перегляд зібрання за групою - Теми цінності

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 44  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017GENDER INEQUALITIES IN THE EDUCATIONAL SPACELysytsya N. M.; Nagaivska D. Y.; Лисиця Н. М.; Нагаївська Д. Ю.; Лисица Н. М.; Нагаивская Д. Ю.
2016Generational theory: value-oriented approachLepeyko T. I.; Blyznyuk T. P.; Лепейко Т. І.; Близнюк Т. П.; Лепейко Т. И.
2017Аксіологічні засади сучасної філософії управління в умовах техногенної цивілізаціїЖеребятнікова І. В.
2019Антропо-онтологічний вимір дослідження соціальних конфліктівЖеребятнікова І. В.
2019Вплив культури на організацію систем вищої освіти в умовах глобалізаціїЛипов В. В.; Чернуха Т. С.
2024Вплив сучасних медіапродуктів на цінності українського суспільстваРубан Д. М.
2017Вплив європейських цінностей та орієнтирів розвитку на бізнес-культуруЧепелюк М. І.
2013Громадянська культура як ціннісно-нормативна детермінанта формування громадянського суспільстваЖеребятнікова І. В.
2024Детермінанти конкурентоспроможності ЗВО в інформаційному маркетингуЛисиця Н. М.
2022Етика комунікації працівників у соціальних мережах та її вплив на імідж компаніїМайстренко О. В.; Андрійченко Ж. О.; Близнюк Т. П.
2022Корпоративна соціальна відповідальність: глобалізаційні впливи на підприємства УкраїниІпполітова І. Я.; Кулинич І. Е.
2024Культурний код як основна засада формування цінностей націїНевдачина А. С.
2017Культурні та національні особливості в міжнародному аспекті діяльності організаційЧепелюк М. І.
2024Маркетинг взаємовідносин як стимул сталої діяльності ЗВОЛисиця Н. М.
2024Маркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняЛисиця Н.
2024Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2025Менеджмент вражень. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань, лабораторних і самостійних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент» другого (магістерського) рівняБєлікова Н. В.; Ястремська О. О.
2024Менеджмент вражень: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент» другого (магістерського) рівняБєлікова Н.; Ястремська О.
2011Моделювання терміносистеми для вивчення процедури формування інтелектуальних ресурсів працівникаГринько В. Г.
2022Моніторинг діяльності бізнес-структур та організацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Бізнес-статистика і аналітика» другого (магістерського) рівняАксьонова І. В.; Койнаш М. І.